هاینکست هاینکست ٬ همیار کسب و کار در مسیر تکنولوژی
HINEXT
Branding & programming company

باشگاه مشتریان

آماج گلپور ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۰۸:۴۲

میزان موفقیت هر بانگاه اقتصادی به یک کلمه وابسته است : مشتری

امروزه با توجه به رقابتی شدن بازار و تنوع زیاد کالا و خدمات از یک طرف و شیوه های نوین بازاریابی و بازارسازی از طرف دیگر ، موجب شده  تا مشتریان شانس های انتخاب بیشتری  برای خرید داشته باشند.پس لازم است به این نکته توجه  کنیم که چرا مشتری باید ما را انتخاب کند و مهمتر از آن به ما وفادار بماند ، تحلیل رفتار مشتری ، برقراری رابطه دوستانه و شناسایی نیاز های او در کنار قیمت و کیفیت مناسب کالا یا خدمات ، وفاداری مشتری را به شما تضمین می کند.

حال  اگر دنبال رسیدن به موفقیت و آرامش بیشتر در کسب و کار خود هستید بیایید چند دقیقه ای واقعا روی سوالات زیر تمرکز کنید :

  • چه چیز مشتری شما را خوشحال  می کند؟
  • چگونه مشتری را تشویق به بازگشت و خرید دوباره کنید؟
  • چگونه از وفادار بودن مشتری خود قدردانی کنید؟
  • چه اقداماتی انجام می دهید که مشتری ، شما را به دیگران معرفی کند؟
  • راه های موجود برای وفادارسازی مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر چیست؟

اگر واقعا به سوالات بالا فکر کردید به ادامه متن توجه کنید ، مطمئنا پاسخ درست به این سوالات هر کسب و کاری را به موفقیت می رساند ، ما نیز پس از تمرکز روی سوالات بالا نرم افزار باشگاه مشتریان جادو را طراحی کردیم که خلاصه ای از فعالیت آن  :  

  • وقتی مشتری از شما خرید می نماید ، شما وی را در سامانه باشگاه مشتریان خود ثبت می کنید ، اطلاعات مورد نیاز خود (تعریف شده در نرم افزار) را دریافت می کنید و فرد پیامک خوشامدگویی به باشگاه مشتریان شما را دریافت می نماید.
  • مشتری با انجام خرید و تراکنش از شما امتیاز کسب کرده و در گروه های که تعریف کرده اید (مثلا VIP  ، طلایی ، نقره ای و برنزی ) قرارمی گیرد و از برنامه های انگیزشی شما ( شامل تخفیف ، بن خرید و ...)  که آنها را  تعریف کرده اید استفاده می نماید.
  • شما  همچنین می توانید مناسبت هایی مانند تولد و سالگرد ازدواج و ...  را برای هر مشتری  ثبت نمایید و در زمان وقوع آن تاریخ ، پیامک تبریک و انگیزشی برای آن مشتری به طور خودکار ارسال  می گردد.
  • شما برای ایجاد انگیزه در مشتری برای مراجعه مجدد می توانید کیف پول اینترنتی یا کارت هوشمند جادو  را  به میزان درصدی از تراکنش او برای خرید بعدی شارژ نمایید تا در سری بعدی خرید از شما همانند پول نقد از آن استفاده نماید.
  • علاوه بر این شما در قسمت یادآور می توانید هر اقدامی که باید برای رضایتمندی  مشتری خود به طور فیزیکی یا اختصاصی انجام دهید ثبت نماید تا در تاریخ مورد نظر سیستم ، به شما آن اقدام را یادآوری نماید.
  •  شما هچنین می توانید از مشتریان خود از طریق (تماس تلفنی، پیامک ، وب سایت ) نظرسنجی نمایید و نظر هر مشتری را در سیستم خود ذخیره کنید.
  • شما می توانید گزارش اقدامات انجام شده  توسط  گروه های مختلف مشتریان و هر مشتری به تفکیک را به راحتی مشاهده کرده و مشتریان خود را رفتارسنجی کنید.

به طور خلاصه شما با این نرم افزار همه مشتریان خود را در کنترل دارید و مطمئنا خدمات بهتری برای آنها فراهم می نمایید و به واسطه این خدمات به فروش بیشتر دست پیدا می کنید.انجام کار با سیستم جادو بسیار آسان است و در کمتر از 1 ساعت توجه به فیلم آموزشی کاملا به آن مسلط خواهید شد این سیستم  قابلیت گزارش دهی روی گوشی های موبایل و وصل شدن به  فروشگاه آنلاین را نیز دارا می باشد  شرکت هاینکست در صورت هر نیاز ، پشتیبانی محصول شما را با کیفیت بسیار بالا  انجام خواهد داد و از دغدغه های شما کم می کند.علاوه بر این در صورتی که به امکاناتی اختصاصی برای کسب و کار خود نیازمندید هسته اختصاصی قدرتمند باشگاه مشتریان جادو ،  این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم باشگاه مشتریان دلخواه شما را نیز( با توجه به نیاز های متفاوت هر کسب و کار) ارتقا و شخصی سازی نماییم.

امکانات نسخه برنزی نسخه نقره ای نسخه آرامش نسخه آرامش طلایی
عضویت بر اساس شماره موبایل + + + +
ثبت کامل اطلاعات مشتریان + + + +
نمایش امتیاز و خرید مشتریان + + + +
دسته بندی مشتریان بر اساس امتیازات دلخواه + + + +
گزارش گیری های مختلف از عملکرد مشتریان + + + +
ثبت یادآوری ها  + + + +
پشتیبانی 1 ساله رایگان + + + +
شماره پیامک اختصاصی - + + +
قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی و سیستم های حسابداری تحت وب + + + +
سیستم نظرسنجی و ثبت نظرات - + + +
کارت عضویت هوشمند جادو - - + +
اپلیکیشن گزارشدهی مدیران - - + +
پشتیبانی 1 ساله رایگان + + + +
راه اندازی و تحویل سیستم در مجموعه با مشخص کردن شرح وظایف - - + +

هزینه پیامک بر عهده خود کارفرما و به میزان استفاده او بستگی دارد . 

 


آخرین نظرات
armin ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
مطلب جالبی بود مرسی پکیج هایی که نوشتید برای نرم افزار باشگاه مشتریان آیا قابلیت ارتقا و اضافه کردن ویژگی خاصی هم داره؟
محمدابراهیم فلاح ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
سلام. مطلب بسیار خوبی بود.
علیرضا افخمی ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
سلام مقاله خوبی بود واقعا باید با ابن کارا برای جذب و نگه داری مشتری تلاش کنیم
آذین حقیقی ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
سلام لطفا مقالات بیشتری از باشگاه مشتری بزارین